Opis
MERCEDES 500 SE W140 1991 - NOWEX CARS
Mercedes 500 SE W140
Data dostawy: 29.11.1991
Przebieg pojazdu: 99406 km
Pojemność silnika: 5000 cm³
Moc: 326 KM
Kolor: DUNKELBLAU
Cena: 48373 zł netto / 59500 zł brutto
Wyposażenie:
– ABS,
– wspomaganie kierownicy,
– strefową klimatyzację,
– szyberdach,
– elektryczne szyby przednie i tylne,
– podwójne dźwiękoodporne szyby,
– skórzana tapicerka,
– przednie fotele regulowane elektrycznie,
– tempomat,
– alufelgi itd.
Możliwość finansowania samochodu – kredyt.
Stan samochodu bardzo dobry.
Silnik i skrzynia biegów pracują bardzo dobrze.
Karoseria nie nosi śladów korozji.
Mercedes odznacza się bardzo przestronnym i wyciszonym wnętrzem, doskonałą jakością wykonania zarówno nadwozia jak i wnętrza, bogatym wyposażeniem, wspaniałym komfortem jazdy i niezłymi osiągami.
Pojazd sprowadzony z Japonii.
Przebieg pojazdu potwierdzony przez Japoński Export Certificate.
W samochodzie zostały wymienione lub założone nowe części:
– filtr paliwa,
– filtr kabinowy,
– filtry powietrza,
– świece zapłonowe x 8 szt.
– nowy akumulator,
– opony nowe x 4 szt.
Pojazd po opłatach celno-akcyzowych.
Sprzedaż na podstawie faktury VAT 23%.
Brak opłaty 2% po zakupie samochodu.
Telefon: +48 500 082 502
Miejscowość: 44-348 Skrzyszów
F.P.H.U. Nowex jest firmą zarejestrowaną w Polsce, legalnie prowadzącą działalność gospodarczą i tu odprowadzającą podatki. Kupujesz samochód od właściciela każdego z prezentowanych na stronie samochodów – bez pośredników, bez fałszywych umów sprzedaży, bez podpisywania umów komisowych.
Wszystkie samochody są po odprawie celnej i mają opłacony podatek akcyzowy.
Sprzedaż odbywa się na podstawie faktury VAT 23%.
Każda osoba kupująca zwolniona jest z ustawowego obowiązku płacenia 2% podatku od czynności cywilno-prawnych. Dodatkowo osoby wykorzystujące samochód do prowadzonej działalności gospodarczej mogą odliczyć do 100% VAT.
Otrzymujesz samochód z pełną dokumentacją potrzebną do zarejestrowania samochodu w Polsce.
Wybrany samochód może być dostarczony autolawetą pod Twój dom.
Wokół rynku samochodów używanych w Japonii urosło ostatnimi czasy sporo legend. Chcąc się z nimi rozprawić, przedstawiamy krótki przewodnik, dzięki któremu możecie się dowiedzieć co jest prawdą, a co tylko powtarzanym z ust do ust mitem.
W Japonii obowiązuje ruch lewostronny, więc czy mamy do czynienia z samochodami po przekładce?
Kultura i tradycja w Japonii sprawia, że luksusowe europejskie samochody są sprzedawane niemal wyłącznie z kierownicą po lewej stronie. Taka konfiguracja to niezwykle istotny tam sposób na pokazanie statusu i pozycji właściciela, zgodny z niesłabnącą od lat w Japonii modą. W Japonii eksportowane z Europy obłożone były horrendalnym cłem, co skutkowało, że była to oferta wyłącznie dla majętnych. Dlatego też spotykamy tam samochody w doskonałym wyposażeniu i z dużymi benzynowymi silnikami.
Większość ofert z Japonii ma niespotykanie niskie przebiegi.
W japońskiej kulturze przebieg powyżej 100 tys. km jest już uznawany za wysoki. W Europie wiemy, że dla Mercedesa czy BMW z lat 80 czy 90-tych to żaden wynik i auta mogą pokonać dystans o wiele większy. Samochody które sprowadzamy pochodzą z dużych ośrodków miejskich, w większości były garażowane. Spełniały funkcje reprezentacyjne, nie będąc używane na co dzień. Ważną informacją jest ta, że przebieg każdego samochodu jest corocznie zapisywany w trakcie przeglądu. Dane te są rejestrowane przez ministerstwo transportu, a wpisy z dwóch ostatnich przeglądów zawsze widnieją na oficjalnym dokumencie wywozowym, zwanym Export Certificate.
Dla Japończyka kwestią honoru jest idealne utrzymanie auta.
To dość powszechny mit. Mówimy o samochodach używanych, których 20-letnia eksploatacja musi pozostawić swoje ślady na wyglądzie auta. Jak na każdym rynku, również na rynku japońskim możemy odnaleźć auta mniej i bardziej zadbane. Koniecznością jest wysoki stan techniczny, gdyż każdy samochód musi co dwa lata przejść Shaken – jedno z najbardziej rygorystycznych na świecie badań sprawności auta. W rezultacie skutkuje o wiele wyższym średnim stanem, w porównaniu z autami z naszego rynku.
Jeżeli to taki dobry rynek, to może sam tam kupię auto?
W Japonii większość samochodów sprzedawanych jest podczas aukcji, które organizuje ok. 200 grup aukcyjnych. Są sprzedawane w systemie zamkniętym, co pozwala sprawnie uregulować ten proces i zamyka dostęp dla osób prywatnych. Co roku w ten sposób Japonię opuszcza około 1,5 miliona aut, większość przed ukończeniem 10 lat. W Internecie można często znaleźć oferty „wirtualnych” samochodów – znane są przypadki wyłudzeń, więc stanowczo nie polecamy zostawiać zaliczek u prywatnych sprzedawców, których uczciwości nie możemy potwierdzić.